четвер, 25 грудня 2014 р.

Оцінки, табелі та чи не остання МОРАЛЬ

В четвер на блозі з'являтимуться оцінки за семестр з предметів, які веду я. Когось вони не порадують, бо в багатьох так і не здані "надтяжкі" ПР з інформатики, не написані КР з алгебри та геометрії. Ну що ж, це ваш вибір і ви зробили його самі. Не менше 5 разів нагадувань - це і є крок на зустріч учням, індивідуальний підхід тощо. Малювати оцінки з неба я не можу і не буду. Це принаймі не порядно відносно тих, хто їх виконав сам.

Наскільки я знаю, в п'ятницю скорочені уроки. Але це не привід НЕ прийти в школу.  Вчителі даватимуть настанови та завдання на ІІ семестр. В середу, як мені відомо ви зникли зі школи ще задовго до кінця уроків. Дехто взагалі не прийшов. Це досить не порядна поведінка відносно вчителів, які намагаються виставити вам оцінки, особливо в 11 класі. Ви ж формуєте свій імідж на ІІ семестр. Відгуки колег про вашу виконавську дисципліну(як окремих учнів, так і класу загалом) далекі від ідеалу. Де написано, що вчитель разом з класним керівником має шукати учня по телефону і "впрошувати" здати обов'язкові роботи, щоб не ставити поганих оцінок. А сьогодні я це робив. Дуже прикро, за ваше ставлення до оцінок та вчителів.

У зв'язку з тим, що я на лікарняному по догляду за донькою і фізично не в змозі в робочий час бути в школи прошу вас прийти за ТАБЕЛЯМИ у понеділок на 10-11 годину, якщо ж звісно я на вихідних матиму доступ до журналу. Про зміни повідомлю завчасно. Прийти ЗОБОВ'ЯЗУЮ всіх, адже принаймі одну годину протягом цього тижня ви недопрацювали, тож надолужите. Також вирішимо питання з конкурсом колядок і щедрівок - майже останнім серйозним конкурсом в 11 класі. Тоді ж отримаєте індивідуальні завдання з алгебри, геометрії та економіки на канікули, оцінки за які отримуватимете в ІІ семестрі.

Надійюсь на вашу людяність, порядність, відповідальність, розуміння і підтримку.
З найкращими побажаннями, Віктор Валерійович.

PS: Я вже вичерпав всі аргументи. Хочу бачити ваші коментарі до цього посту, щоб зрозуміти вашу поведінку. Можливо можна щось виправити. Можливо хтось назве справжні причини. Не ті, що ви мені наводите в суперечках зі мною, по типу "не можу", "це не актуально", "це фейк", "в мене репетитор, хай робить хтось інший". Можливо хтось  з вас дасть пораду іншим як діяти в ситуації, в яку ви ж самі потрапили класом і кожен окремо. Добре було б, якби й батьки долучилися до обговорення.

Немає коментарів:

Дописати коментар