понеділок, 1 червня 2015 р.

Любі мої діти, мій 11-Б клас!
Скінчились уроки, здані екзамени, пройшов Випускний вечір. 11 років Ви впевнено йшли до цієї миті. Можливо, хтось чекав на цю мить з нетерпінням? Але, я точно знаю, є серед Вас ті, хто сумуватиме за роками проведеними в стінах нашої старої  та доброї «П’ятнашки». Тепер ви володієте особливим статусом – «ВИПУСКНИК 15 ШКОЛИ». З гордістю носіть його, не осоромте рідну школу. Не забувайте нас, вчителів, що так вперто навчали вас ці роки основам різних наук. Незабаром перед вами відкриється безліч шляхів та можливостей. Кожен з вас обере собі свій. Ви розійдетесь по світу хто куди. Та все ж, пам’ятайте, що у місті Рівне, за адресою Пушкіна 17 є місце, де вам завжди будуть раді. Це ваша рідна школа. Це цурайтесь її, не забувайте вітатись з вчителями, коли ненароком десь їх зустрінете. А, головне, підтримуйте заявок між собою, допомагайте один одному у скрутну хвилини, діліть митями радості. І де б ви не опинилися, куди б вас не занесло життя, 15 школа стала тим місцем де завжди можна зустрітися. Як кажуть: «Місце зустрічі змінити не можна». За традицією школа щороку чекатиме вас у першу суботу Лютого.
За час коли ми з вами знайомі в мене накопичилось багато спогадів. Перша дискотека в «Холідеї», похід у зоопарк і виграна там жабка, яку я зберігаю як трофей, паркур на сходах, поїздки в Карпати і ще багато чого цікавого та незабутнього. Звичайно не обійшлося без зламаних замків, вибитого скла. Завжди пам’ятатиму ваші оригінальні і неочікувані привітання з днем вчителя та днем народження. Були і спізнення, і прогули, деякі непорозуміння та навіть образи. Але все це, повірте, краплинки в тому безмежному морі щасливого шкільного життя. Для мене ви будете завжди особливими, адже ви мій перший випуск. А це, як перше кохання, ніколи не забувається.
Ви не раз чули, як я казав, що в мене є 32 дитини. 30 – своїх, а 2 рідних. Від тепер ви стаєте не лише своїми, а й рідними. Адже кожен з вас понесе у світ частинку моєї душі, яку я намагався вкласти у вас. Звісно, не все вдалося, але я б хотів, щоб ви завжди пам’ятали ті слова, можливо дещо нудної і надокучливої моралі, яку я з пересердя, але з добрими намірами, вам читав.
Будьте завжди добрими, чесними, справедливими. Нехай у вашому житті все складеться якнайкраще. Досягайте якнайвищих вершин. Успіхів вам у всіх починаннях. Тепер ви єдина родина, випускники 11-Б класу «П’ятнашки».  А завершу я словами з гімну школи.
Цей неповторний час
Не забудемо ми ніколи –
Школа з’єднала нас,
Наша рідна 15 школа.

Ваш класний керівник,

Віктор Валерійович Бортник

3 коментарі:

  1. Дуже гарно написали. Цього року я теж випустила клас, так ви ніби передали і мої думки.

    ВідповістиВидалити
  2. Дуже гарно написали. Цього року я теж випустила клас, так ви ніби передали і мої думки.

    ВідповістиВидалити
  3. Вкажiть, будь ласка автора рядкiв: Недзельський Павло

    ВідповістиВидалити